Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσω ...


       Τώρα που ετοιμάζομαι να σας αποχαιρετήσω, συγκινούμαι και μόνο στη σκέψη ότι τελειώνετε το σχολείο και θα φύγετε...Το ξέρω ότι δεν είναι ώρα για αποχαιρετισμούς. Έχετε μπροστά σας τις Πανελλαδικές και σας εύχομαι από την καρδιά μου να απολαύσετε την εμπειρία με όλες σας τις δυνάμεις. Όμως το σχολείο τελειώνει και μαζί με σας κλείνει ένας ακόμη κύκλος ζωής για όλους μας.
     Μετά από πολλά χρόνια, νιώθω πολύ τυχερή που μπόρεσα να ξαναζήσω μαζί σας τη μαγική σχέση καθηγήτριας-μαθητών. Πραγματικά νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας και μου χαρίσατε ένα κομματάκι από την καρδιά σας.
     Η σκέψη μου θα σας συντροφεύει , όπου κι αν πάτε, ό,τι κι αν κάνετε και θα εύχομαι να θυμάστε τη φωνή μου και να παίρνετε κουράγιο στις δύσκολες ώρες. Θα είμαι πάντα εδώ για σας, για να σας στηρίξω, όποτε με χρειαστείτε. Όμως μη μασάτε! Είστε δυνατοί και το ξέρετε.
     Σας ελευθερώνω , λοιπόν, για να πετάξετε, όπου τραβά η καρδιά σας...Καλά ταξίδια!

Σοφία Κανιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια :